BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 28, 2011

sebelum posa....my team!!!

ahaks...pepagi aku dah sibuk buat baucer payment..antar semua bagai kat kewangan, soooo kecah my place...dah la 5 s...susahkan aku jek..apepun takleh ader atas meja neh....huhuhu....pagi nie mai keja....ngantuk giler ahhh...yg pasti semangat nak buka fb mmg berkobar2...sbb...aku tau dah...team aku dok tgu post kat our group pasal game netball semalam...friendly semalam meriah sgt sbb semua player turun main...14 org...ramai giler...sempoi arr..klu mcm nie turun training.. slalu mmg best....semangat nak main sbb mggu depan dah start posa..so training takde tuk sementara..gelanggang akan dibuka balik pas raya..hope memasing jaga badan la..satg lemau..mak aiiii....nak kena fitnest lebey lak..ahaks...apapun..thanks pada korank semua yg tak bowink turun training....dgn games yg pernah kita join sesama...kalah n menang...semua tu dtg dr semangat korank tuk team..aku dah try bg the best...so hope korang pun sama....yg mana mmg dlm SUK..thanks beb...pada yg import....korang dah mcm geng la..rasanya takde istilah import....nanti kita try carik nama tuk our team...ahaks....anyway..klu ader terkasar bahasa dgn korank...ampun oiiiii...dan selamat menjalani ibadah posa...amin...CAYOKSSSS GURLLLSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT