BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 24, 2011

NOSTALGIA.......

The only reason...my tears....is..i miss this guy so much....terlalu byk yg berlaku dlm hidup aku...tanpa dia sbg saksi...pada perjalanan yg sedang aku lalui...thanks to my aunty..coz dpt cari sesuatu yg boleh aku simpan...dan bukan hanya kenangan saja yg aku bawa bersama dlm hidup seharian...mesti korank heran...takkan sekeping gambar arwah pun aku takde? yup..mmg takde..sbb arwah dah terlalu lama meninggalkan aku...semua gambar waktu bersamanya hilang...mungkin masa pindah rumah..atau masa perubahan dlm hidup kami sejak arwah pergi...aku pernah cuba mencari...tp tak aku temui...menatap gambar waktu muda arwah...betapa aku rindu pelukannya...rindu suara...sebagaimana dia boleh mencorakkan perjalanan hidup aku selama ini..tp arwah tak berkesempatan....utk sama2 membantu aku dlm jatuh n bangunnya aku sbg seorg insan....meratap seorg diri waktu ini..memikirkan alangkah bahagia dan bagusnya hidup aku klu arwah masih ada...masih merasa kasih n sayang nya..pada anaknya....takkan dia biar ...aku menangisi tiap dugaan yg datang...yg pasti..hidup akan mati jua.....yg pasti aku jua akan kembali....ke asal....

i love my "bapak"
zaman riang antara kita ...ttp akan bersama sepanjang hayat..saat arwah bersama aku...saat aku merasa kasih seorg "bapak"...merasa bahagia.....al-fatiha buat yg tersayang....KHAZARI BIN AHMAD.....
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT