BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 13, 2011

apsal susah sgt!!!

adeh...pepagi dah hilang mood...aper nak buat yek...benda pertama yg aku buat dulu bila masuk opis...of coz la punch card dulu...then menuju tmpt aku...dok on pc bagai...mula2 terus nak bukak fb...pastu meebo(since ym disekat) dah tuh...aper lagik....punya lama dier loading..sial tul...since tukar pc neh..nak on9 jek lembab semacam..kurang2 berjam gak la baru boleh on9...sesambil tgu tuh...baca metro....berita sensasi ajer..aku neh sbnrnya nak update konon ..hari2 la...bila idea tuh dtg....aku sibuk wat tugas hakiki...bila dah free...idea lak hilang....huhuhu bila dah malas carik aku biar jek la..tue yg terbiar..tak berupdate..haishh manyak cerita sbnrnya.....idea dah dtg tuk next entry.....hahahah...tgu....

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT