BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 25, 2011

lif oh lif...

happy lunch hour.....uhuks.....aku cam biasa..kali nie rotate jaga kaunter lagik..uhuks terbantut rancangan nak balik umah....huhhuhu ape pun redha ja la..arahan bos la kata kan..hehhe...saja la nak citer...pasal pagi neh...ehmmm smlm mata jenuh nak lelap..akhir tertido jugak aku neh...dgn lappy tak off...huhuhu..pagi nie jaga punya la awal... dlm 6.30 camtu lah..pas mandi semua..tetiba aku rasa cam nak mekap lak hari nie..hehhehe..so gayakan lens hijau bersama tema kaler baju hari nie...dah siap mekap bagai..tgu la lif..slalu..jarang lif wat hal..kecuali penuh dgn penumpangnya..skali dah masuk lif..sampai ajer floor 1..tetiba pintu bukak sikit jek...terus cuak yg kat dlm nie ha..dgn pantas lif tutup balik n naik ke atas laks sampai tgkat 17..mak aiii...aku dah la setting mood tuk isnin nei..skali bisa mencaci jek....try skalik lagi sama gak..sip ader hero nie(pakcik ok) dia tahan ngan tgn dia jap..sambil suh aku tekan floor 2...mmg lif tuh naik n berenti kat floor 2..so reramai la turun tangga plak...huh..sip mekap tak cair...hahaha...akhirnya sampai opis ngan selamat..itu jek la yg nak citer pun....

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT