BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 16, 2011

streeeesss ngan NEWSPAPERRR..

hahahha...dah tahap gaban dah bosan aku nie..sbb ngantuk....sebab letey..sbb mcm2 la...baru hari nie aku baru dapat menatap newspaper tutttt*****....sip bos takde..so boley lambat2 baca kan...tetiba jek..terus aku rasa sakit paler n mcm nak sakit jantung pun ader....dgn sajian berita2 di Malaysia neh....klu kes tak puas hati..dendam....konpom ko bunuh jek..jalan penyelesaian.......mcm senang gila nak ambik nyawa manusia skrg nie....isu lapok cam buang bayi tu....rasanya mmg hari2 ader lam laporan kan..smp la hari nie..JPN kuarkan statistik jumlah *anak tidak sah taraf = anak haram* beratus ribuuu oiiii.....takyah la nak ckp baper anak melayu, anak cina, anak india, anak lain2 bangsa.....stress aku bila baca...nak kata gov tak wat keja..pantau bagai...merata aku tgk dok ader ambush dr pencegah maksiat...lagi payah bila mak bapak pun 2 x 5 ngan anak...adoii..dunia2...nak salahkan saper pun tak tau la zaman nie...memasing di bagi akal & fikiran...zaman aku skolah dulu...takdenya nak lepak2 ngan jantan bagai...kuar suka hati...lepak sana sini...skrg ko tgk budak yg tak lepas UPSR pun dah mcm tgktan 5...mak aiii...dress up bikin jantung laki pecut 100 meter nak ko.....huhhuhu....kdg2 aku takut gak..sbb aku pun ader adik lagi yg muda remaja....kdg2 lancang jek mulut n tangan aku nie...sbb klu tak ajar..maka termalu jugak la bila diorg bermasalah...so far amin...alhamdullilah...sbb korank tak jadik mcm remaja yg kat luar...wisau giler aku tgk....aku pun penah remaja..even tahun depan nak masuk 3 series...huhuu....still kena behave...hahahaha...apapun...aku hope sgt malaysia still jadik tempat yg paling selamat n harmoni tuk didiami...sekian!!!!

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT