BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 11, 2011

11.11.11

agak dah kan...tarikh nie...ramailah...yg bujang jadik bini or laki owg...coz tarikh yg special la kononnye...pastu...hantaran pun ala2 tarikh jugakkan...RM11,111.10....klu nak letak 11 sen tu...rasanya tak kot..sbb duit 1 sen kan dah tak kuar...huhuuhuu...aku bukan sgt nak citer psl 11.11.11 nie..tp rata2 aku tgk kat fb...semua post kat wall ....memeasing termasuk aku...soklan yg berkaitan or tak berkaitan pun sangkut...bila time aku jek...soklan paling nyampah..berbunyi mcm nie " hari ni 11.11.11...ramai yg kawen sbb tarikh cantikkkkk...hang bila plak? "aik??? apsal aku lak kena? pastu sesibuk tanya...nak kawen 12.12.12 ka? tarikh tu pun cantikkk.....bab nie mmg aku akan jawab...sayer tgu 13.13.13.....lantak ler....huhuhuhu....biarkan la...kang lagik layan hati lagi sakit....huhuuu.....so hari nie...nak merehatkan diri yg agak tertekan sejak akhir2 nie......

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT