BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 10, 2011

posa & berat badan..

uhuks..curi waktu terluang jap..dlm ketandusan idea time2 cenggini nak mengupdate....hehhehe..aku nak jugak post entri neh...skrg nie kan bulan posa..hehehe..dlm bulan nie..aku mmg la harap sgt2 berat badan aku akan berkurangan..dah rasa gemuk sgt dah...hehhe..bak kata demoks...paha berlaga paha..tandanya.."gemok"..huhhu...sejak2 posa nie..selera berbuka tak mcm dulu2...klu dulu berbuka mcm2 ko teringin nak mkn kan???tp skrg cukup 1 jenis...n bersahur plak tgk pada keadaan & semangat aku nak bangun...slalunya bangun la..sbb housemate aku mmg for sure mkn sahur....so bila dah kurangkan mkn...maknanya APE??? hehhehe....berat badan pun turun la....aku = 55kg....skrg...aku = 52kg...yahoooo......teruskan cik anne...sbb nak capai berat aku = 48 kg....sgt lah huhuhu..hope tercapai...mmg nak control..sbb aku pun bukan sihat 100%....mana yg dulu aku kena pantang..dr mula..asyik langgar jek...sbb tu kot badan bagai di pam2..hehehe...motivate diri sendiri.....anyway..continue keja...

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT