BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 16, 2011

hadap azab yg tak hingat....

merujuk kepada blog member aku neh...http://bloggerjadian.blogspot.com/2011/08/ramadan-9-1432h.html..dia dah alami spt yg dia citer la kan...aku laks baru jek smlm mc coz ngadap azab ni ..uhuks...patutlah cikgu sira kecut...bila nak jumpa dentist...mmg pengalaman yg menakutkan jugak la...dr pagi dok tido sesambil pikir..nak g dentist mana...coz byk gak choice...nak menanya akak aku..yg mmg slalu g dentist...mmg takla...1st choice g dental clinic yg adik aku...pichu a.k.a halimah jonggang....wat braces tuh..sampai jek kat bwh clinic tuh...dia mention just for braces plak..hadoiii...dah ko letak clinic pergigian ..tue..kira semua aspek sakit gigi ..ko leh cover la kan...??? dah nak mencari satu hal...last2 aku g kat seberang jaya "BHAR DENTAL SURGERY..tgk signboard dia pun dah gerun..sesambil isi particular semua...terdengar la plak bunyik2 seram tuh...mak aiii..tak tau la nasib aku kat dalam tuh..berdebar jek nunggu...sampai jek turn aku...mmg sejuk la...masuk jek...selak mulut tgk gigi..das....kena cucuk 3 tempat, tue lah azab yg aku takleh tahan...meleleh airmata...sakit ya amattttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! lepas dah cuci letak ubat...sabtu follow up...mak ai..kebas mulut...takyah ckp arr..rasa cam cacat jap....dgn tgk darah..adeh....pastu baru aku tahu..azab yg ko tahan cik sira oiii....

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT