BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

byk la entri sgttttttttttttttt

hahhhaa...nie dlm bab nak ngata diri sendiri....konon kat entri aku pagi tadi..ade la pasang niat..since tenet kat opis nie cam hampeh...angan2 nak update semanyak mungkin entri hari nie...alih2 ...aku yg tak agak2 lupa bagai...buat baucer sampai la jap nie ha...baru habis ngantor semua baucer kewangan tuk di proses....otak sblm rehat ..mcm2 idea nak taipnya...tp bila dah nak start...tepu jek....apsal?? adakah aku berposa...so idea aku pun cam lemah gemalai....hehhehe.....semangat nie tetiba ajek kan..pastu silent jap...habuk jek blog neh...takpelah..klu ader yg rajin baca ape yg aku tulis, sowy la klu rasa klakar n cam biasa jek....sbb aku camni jek...hahhaaha....bila mai tang nak update..ken ushar mood....klu korank perasan entri aku yg lepas2..klu kuar ajek lirik lagu tuh...maksudnya mood aku tgh "swing"..sedey...sakit...semua lah...bila happy...camni la aku merepek meraban....cengitu boleh la kan??? aku punya blog..lantak la kan?..smlm aku balik kg jap...sehari suntuk gak la...tunjuk skit yg aku nie sowang anak...sampai jek umah mak aku...nun kat dapur tu ha...adik 2 ngan mak aku ...sibuk jek buat kuih raya...jejak ajer kaki...mak aku kuar spiker dia(yg kenal diam2 sudah) " yanie....kami sibuk buat kuih..hang masak tuk berbuka"...haishhh nie la xtvt aku elak bila kat kg..sbb aku bukan terer masak pun...slamba ja aku balas " akak masak bihun sup"...terus jek mak aku 'buweks...hang tak jemu ka?" ala..mmg peberet pun..mana nak jemu...dah g beli bahan masak..so sesambil masak tuh..aku tumpang skaki layankan adik2 aku wat kuih...cam sedap jek..meh nak rasa...hahahaha...mmg sedap..(smlm tak posa) kira adik aku sukat ikut buku pun leh jadik..takkan aku tak kan???hmmmm....dlm hati aku nie...nak jugak la blajar....wat kuih..hehhehehe...korank rasa klu aku wat kuih raya...sedap tak???????

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT