BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 12, 2013

Pagi yg indah

Hello...happy chinese new year...huhuhu tetiba jek kan...muncul update entri time cuti2 nie...camna la aku terjebak..hahahaha peliks okey..so entri b4 this aku ader bgtau apa aku watkan...so itu la yg aku buat kecuali lipat kain...huwaaaa mana mood nak mai ntah...now baring lagi...ya ampun dasar pemalas kan...?aku ngan kain baju alergi sikit...tp suka ja tukar2 baju lam sehari...muahahhaha since ngan anak bujang nie...hihihi...hope harini dpt la aku lipat baju...owh nak citer nie...smlm tido lewat sgt..tak sedar pun...so pagi nie jaga dlm keadaan kepala rasa nak pecah...dlm pada tu...aku terdengar bunyik2 yg agak seremmmmm...pagi kot...tak pikir apa sgt..so aku mute kan bunyik tv...supaya aku dpt dgr dgn lebih jelas...n know wut im hear????? OMG jijie tgh berdengkur...bunyik kuat gilerrrr.... ( hiii...hheeeee) mcm tu la bunyik...aku bukan tak penah dgr dia dengkur...mngigau ker apa...tp ni mmg kuat hokeyyyyyy...tanjat mommy...ingat setan nak sakat2...skali anak sendiri....apa yg dia buat samp letey berdengkur kuat pun...?mommy compius ni! Hahahhahahaa lain la tolong mommy lipat baju...kan? So motip kat sini...KUCEN PUN BERDENGKUR


Sent from my iPad

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT