BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 27, 2011

wah...berjaya gak...

nak nei yer..leh tak?
uhuks..semalaman aku meletihkan mata...untuk edit blog yg dah baper lama aku nak edit entah..asyik tak jumpa jek template yg berkenan di hati..dlm dok cari tuh..tetiba melekap anak mata nie tenung satu design neh..adoiiii mmg dah lama jatuh hati kat brand tuh...tambah2 sunglasses dia..mak aiiii mahal dol....aku slalu lalu jek kedai yg ader koleksi brand tuh...mesti nak test...lepas less pun still lam RM 1000++..mak aiii...baju ko jek aku mampu beli sehelai...apetah lagi nak "SUNGLASSES ED HARDY" yg vogue..n sesuai dgn ciri2 diri aku...wah...kepujian plak...ahaks..but ader gak pikir..buh wishes tuh dlm wist list..post kat blog ka..kat fb ka..minta owg hadiahkan..or kutip sorang RM10 tiap sowang..then klu lebih 100org kwn ader..so cukup lah aku beli ...hehheeh..adeh lambatnya birthday aku neh..yg dah lepas tue....terpaksa lepaskan...isk3...korank...nak"SUNGLASSES ED HARDY" leh tak? sesaper yg baik hati..kat luar tuh....

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT