BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 8, 2011

Sempena CNY.....

wah...lama jap rest dr post entry neh..bukan aper...waktu kelapangan yg aku ader..semua aku habiskan melayan "kesayangan"..uhuks....paham2 sudeh....banyak menda jadik lam bulan lepas dan jugak bulan neh...penat, letih semua ader..yg pastinya..mestilah ader happy...wah....(senyum sampai telinga)..hahhahaha....tp rasa kejap jek cuti neh...uhuks..xtvt yg paling aku tak suka time CNY neh..aku terpaksa buat sbb dah bertmbun sampai si 'kesayangan" aku pun dah malas nak ckp...leh ckp yek " nanti jijie basuhkan yek"...hahhaa...bakul2 baju aku dah melimpah ruah...sampaikan aku sendiri naik meluat nak masuk bilik sendiri...rasa nak beli baju baru jek pakai..takyah basuh baju..coz yg lain tuh mcm dah tak muat...sbb aku neh dah tukar saiz...isk3...bermulalah..sesi membasuh...tue pun terpaksa gak hold kejap sbb kena ambush oleh mak..makcik n pakcik serta sepupu sepapat....gara2 CNY aku tak balik kg...boleh ke camtu? main sergah umah..adoi...lari gelimpang ngan "kesayangan" ..simpan aper yg patut..supaya tetamu dtg..tak bebel...(yeke tak?) adoi..kencang gak la jantung neh..walaupun tiada aper yg nak sorok...hahhahaha...aperpun...aku happy..sampai sambung cuti on Monday...kahkah...jdk drebar jap..pastu..sesi lipat baju bermula....bibik2 yg membantu..love u all....thanks yer..kah3...takde gambar yg boleh aku post kat sini sbb mmg tak sempat @ klu ader pun..korang sama naik nak pengsan sbb baju yg terlampau banyak...kihkihkih...next entry aku letak pic yek..at least tak la asyik baca jek tulisan aku neh..sambil layan mata kuyu tuh...hhaha...

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT