BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 1, 2011

Day at Opis!!

huuhuhu..dah masuk bulan 2...kihkih...cepatkan....hehheheh...entry blog aku neh terhenti jap la kan...sbb banyak sgt benda yg aku nak handle..sampaikan baju kat umah pun dah jadik gunung dlm bilik tuh...siap ader ckp "klu jijie leh tolong basuh, mesti menangis la mami" uhuk...sampai camtu skalik...bukan malas..cuma aku tak sempat ajek..weekend yg aku plan nak settlekan baju2 kat umah tuh...terpaksa la pulak aku balik kg dlm keaadaan terdesak..penat tau...ingat dekat ker....tp tue lah kan..family menginginkan aku ader bersama..so...pulanglah ke pangkuan keluarga jap...terpaksa harapkan housemate jaga jijie a.k.a handsome....janji jijie ader owg tenggokkan....tgk tajuk entry nak citer psl opis...tp dah rentetan tuh wat aku jadik kemalasan kat opis neh..huhuu letey...ngantu...punca semua tu aku dok layan fb dr wat keja opis...tak byk pun baucer yg nak bayar...just aku neh rasa cam dok saja ajer..heheheheh....pastu layan fb..ym kekawan bila boring...lansung lupa nak bukak blog neh..klu tak..dah baper by entry aku dah post kan?...huhuhu tp coz mood cuti pun dah terjah2 neh..lagi lemak aku naik tepu..uhuks yea.....esok last daykeja..pastu cuti kan....bestnyer cuti lelama...leh dok umah...bangun tido lewat...tp boleh ker jijie biar aku bangun lambat...haishhhhh!!!!!!! so enjoy CNY neh...dgn happy...da...

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT