BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 22, 2019

Mrs Haryani @ Mrs Anne

Officially tight the knot on 30/3/2019~~~ dengan kekasih lama...hahhahaa 19 years dah berlalu ..terjumpa balik....
it's our stories..1996..crush kat mamat nie...curi2 ushar setiap hari spjg tgktn 2..mamat nie tgktn 3..so bila dia dah habis peperiksaan PMR..plan nak bgtau suka dia..so plan la ngan kawan baik dia...suh bgtau dia yg aku nak jumpa ..hahhaaha plan jumpa kat tangga sekolah sebelah kelas dia..dia dtg tp tak tau sapa yg bakal dia jumpa..so we meet up..n aku be honest..mmg berani lah...dia terkejut la sbb aku nie anak cik norma (kerani sek kitaorg) hahhaha mak aku mmg terkenal ngan kegarangan dia..so mmg org tak berani la kaco aku..since dia mmg xpernah bercinta..dia on je relationship kitaorg...after result PMR dia dpt tawaran SEK MEN TEK KULIM ..hahhaa kecewa la aku ..masa dia g teknik tue..bulan posa lepas tu..ambik kesempatan dating lepas terawih..hahhaa dating tgk pelita tepi jalan ja pun... sambil sembang2..so continue bercinta...aku follow dia g sek teknik yg sama..senior junior...merasa balik kg sekali..hahha punya la suka..tp dia pemalu..sudah sgt nak dgr dia sebut " i love you " "i miss u" makan berzaman laaaa...tp akhirnya terputus tanpa disedari...tup2 19 tahun pertemuan yg tak disangka..meet up n simpulkan balik perpisahan dulu..apa punca semua la...so dah tau...aku rileks jek,,,dia seakan mengamit balik memori n melamar..hahaha lamaran pertama aku tolak ...alasan sbb aku bz..hahhaa padahal..nak sure betul2 apa kata hati..dia tak putus meyakinkan aku n mgadap mak aku..hahhaha nie xsemua mampu k..so...this is our love story..siapa sangka..selewat usia aku ...aku dapat seorang suami yg aku yakin akan bahagiakan aku dunia dan akhirat...sekian..





0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT