BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 19, 2017

MIKAEL @ MIKA PART 2

part 2...

aku terima call dr housemate..minta aku sabar byk2....aku tau ade benda buruk..n aku tak terpikir psl mika.....dia end up bgtau aku yang MIKA dah takde...dah mati..YA ALLAH...tuhan saja tau keadaan aku masa tue..aku meraung jerit tak caya....aku tak percaya mika dah takde...sbb aku yg bawak dia g klinik...dia demam panas...dia dah makan ubat....dlm keadaan panik...aku n kawan aku otw balik umah aku..sepanjang jalan aku nangis..nangis pikirkan dia tglkan aku..tak tgu aku balik...aku tak sempat jaga dia time sakit..ralatnya aku....terus rasa bersalah...

rupanya jiran aku yg perasan, mika meninggal...diorg heran tgk dia diam..diorg cuba call aku..tp aku xalert..xangkat pun call...klu aku cepat2 balik lepas berbuka..mungkin aku sempat dgn mika...bila dah samp umah..aku tgk housemate aku dah kuarkan mika dari cage..letak kat bawah...lapikkan dia...ya allah..airmata ni mcm hujan....mengalir saat aku sentuh dia....badan dia panas lg..kaki dah mula mengeras...tapak kaki yg kiut miut pink tu dh mula sejuk....sedey aku hanya tuhan yg tahu..dia anak aku..peneman aku...dan jijie..pelukkan terakhir aku seakan xrela dia ditanam...belum puas lg aku minta maaf..belum puas aku jaga dia...akhirnya dia pegi....selamanya....


jiran aku tlg korek kubur tuk dia...Ya Allah..tak sanggup aku lepaskan dia.....keadaan yg sgt mengejut..tak disangka2....akhirnya...aku kebumi jugak mika....aku tau aku kuat..tp aku tak mampu kehilangan kesayangan aku mcmana sekali pun...3 hari aku xmampu buat apa..terkenang saat aku dgn dia...menangis takyah ckp....tido pun menangis....

Sampai ke hari ni dah seminggu mika takde....tak pernah aku lupa...pandang cage pun aku x mampu..apa tah lg tempat dia ditanam betul2 depan umah...aku hanya berdoa...mika tlg aku di akhirat...tiap kali bergenang mata nie teringat dia...

mommy sayang mika...mommy rindu mika.....jgn lupakan mommy yer......sampai saat nie...aku masih rasa..mika sentiasa ade!!!!


p/s : coretan nie satu2 nya cara..mommy ingatkan mika....mika sentiasa ade dlm hidup mommy n jijie..love u MIKAEL...





0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT