BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 7, 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

assalammualaikum dan selamat pagi........
Wah..ceria jek ekk..time taip entri nie , aku adalah sgt sakit kepala..so ayat mungkin akan tunggang langgang...kemungkinan akan berbelit2 ayat ...huhuhuhuhu sbbnya "migrain"....hehehheehe aku taip siap2 entri nie...auto post..on my birthday..sbb aku bercuti on my birthday..muahhaaha mcm tahun2 sebelum nie..kita sambut senyap2 ..sendiri2..muahhahaha...menci tau kalau keja time birthday..kang owg suka ckp pasal umur kita...muahhaha kita muda lagi la..pastu soklan2 panasssssss...so on birthday mesti la nak happy2.....so......apape harapan pada diri aku...aku simpan jek sowang2 dalam hati...taktahu la naper...tahun nie rasa lain macam sikit...so kita diam2sudah dlm hati...harap akan terlaksana jua...MARI LA MAKAN KEK EK....HEHEHHEHE


HAPPY BIRTHDAY TO ME....(ucap tuk diri sendiri jerrr)..SO #MARCHWISHES : 
1) LESS STRESS
2) LESS PAIN
3) LESS PROBLEMS
4) MORE HAPPINESS
5) MORE LAUGHING

2 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

eika_jps said...

happy besday CuteNya@ku yer....moga dimurahkan rezeki n bahagia selalu...amin

Dea said...

happy belated birthday my dear.... XOXO

LETS COUNT