BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 19, 2012

Malam nie...

Huhuhu cubaan...hehehe tetiba nak update since aku takleh tido...so sambil2 baca buku tuh..idea dtg...baik curah before idea aku lesap ikut angin...so mlm nie ..tetiba mcm layan tenet giler...gajet on hand jer kot....muahahaha post sana sini...wahhh mesti musuh ai kutuk giler coz aku asyik Posting jek..gambar ...status...homaiiiiiii....mesti ckp aku takde keja...tp aku punya suka la..coz hari2 aku tk korank update...cuma terima jerla klu sehari aku meroyan nak update status kat mana2 pun..huhuhu tetiba teringat satu topic....hot color nows day...aku pasan yg aku tetiba suka color block...means that..kalo baju ko merah..suar ko biru...hahahaha nampak cam kelakarkan..tetiba terperasan cam indon or bangla kejap kan..tp aku tau la..korank semua dah tau psl menda nie..cuma aku jek la baru hegeh2 nak layan trend skrg nie..seyes cantekkkkk giler aku tgk owg pakai..tak kira gurls or guys...homaiiiii cematttt ooooo! Ko takkan cayer yg merah sgt match with purple..sgt menawan....n aku pun notice skrg owg berani giler pakai color apapun..janji pakai somethg la....tp tue dr pandang pompuan la..but guys..korank pun samer eh? Tgh try color2 matching....? Supaya lebey macho? Kan!? Ala..korank kan kdg2 lagi cerewet dr pompuan kan? N suka komplen lebey? Ader tak yg mcm tue? Huhuhuhuhuu kwn adik aku lelaki...n guest wut...masa dtg beraya..dier pakai suar kaler dark pink...then baju shirt hitam....wit sunglass...homaiiiiii smart giler......takyah nak geli2 eh...korank klu tgk...sure rasa samer! Anyway....aku sgt teruja...dgn color2 baju neh....n yg pasti aku dah beli suar warna biru...muahahahahaha.....

Sent from my iPad

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT