BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 4, 2012

Kesedihan

Knp tetiba ckp psl sedey kan? Its general...lumrah manusia...mcm2 leh jadik...tiap saat kita gembira akan muncul kesedihan yg tak disangka...antara sengaja atau kebetulan semua tu satu keadaan yg harus diterima!! Aku sedey...yup...bila aku sedey, aku hilang focus...semangat aku hilang n aku hanya mampu berteman titisan jernih!! Wow! Aku sgt sensitif! Kdg2 menda happy aku pun bleh touching...apa tah lg bila hati terluka! Aku mmg kuat nangis..tu kelemahan aku! Taktau la knp tak kering2 airmata nie!!owg yg rapat jek tau saat aku down..saat aku rasa aku kesorangan! Aku mampu bersedih....klu tue bisa melepaskan bebanan yg tak tertanggung! Entah knp kan? Takpelah memasing ader caranya! Everythg gonna change! Just light up urlife!

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT