BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 14, 2011

Rindu Bayang!!!

alamak...entri kali neh..mcm jiwang skit..sbb nak ckp soal hati...btw..this time aku kat INTURA..sdg berkursus selama 4hari..bermalam..(jiwa kacau)...terpaksa tglkan kesayangan selama disini...baru jejak kaki..dah mula rasa rindu..skrg dah masuk 2 malam..hati neh terbayang ajer..wajah kesayangan..terpikir xtvt aper la yg dibuatnya...mcm2 aku rasa hari nie...waktu neh melayan KISAH CINTA...mengalunkan kata2 cinta dlm lagu...KEHEBATAN CINTA...berkumandang skrg neh...aduh tersentuh..."tahukah engkau betapa..hebat cintaku..tanpamu disisi aku..keresahan...tahukah engkau betapa hebat kasihku...tanpamu disisi aku kerinduan...."...ehmmm hebatkah cinta aku waktu nie????

"sekali aku jatuh cinta"

"sedih pilu di dalam hatiku sayu rindu mengenang kan di saat kau tiada disisi..aku termenung selalu kisah-kisah yang telah berlalu terbayang satu persatu kau berjanji menjadi temanku dan menjalinkan cinta kau pinta agar ku setia padamu dan aku tak pernah memungkiri bagaimana denganmu..sekali aku jatuh cinta..cintaku tak pernah berubah...biarpun diriku punya ramai...teman ..cintaku satu..sekali aku aku jatuh cinta..sukarnya aku melepaskan kerana diriku berjiwa penyayang..bukan pendusta"

Tuelah kan...malam2 mood menulis neh..terjiwang jap...tp yg pasti dlm hati aku neh, pasti ader seseorg yg memahami aper yg cuba aku sampaikan...even dia cuma sekadar membaca..tp pasti dia akan memahami....itupun klu dia tahu siapa diri dia...haishhh....tp kena ker tajuk entri kali neh...? ehmm kena.."madah berhelah " pulak...SAyer rinduuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

nurul said...

nmpk rock.. tp jiwang beb..!

CuTeNyer@Ku!!!~~ said...

ahaks...biasalah..kekadang kena layan jiwa gak..takut kang meroyan...

LETS COUNT