BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 25, 2011

Knp tetiba aku sedey neh?

Masuk jek opis since balik lunch tadik...kesayanganku....bila aku tenungkan( entah aku tenung ape pun tak ingat...) tetiba ajek hati aku rasa sayu jek...terus airmata aku neh..bergenang...adoi..naper neh? sambil layan lagu anuar zain "kesukaan" ...pelik jap kan....tetiba pikir pasal diri sendiri dan org disekeliling neh...manyak yg ckp.." kawan masa gembira ramai sgtttt...kawan masa susah...payahhhhhh" ehm...yg itu aku sokong...tp skrg nie..manyak kawan yg rasanya memahami siapa "miss anne"..tahu ttg aku..tp sebenarnya....hanya tahu aku sekadar dari luaran....dalaman aku...kdg2 terpancar gak..terpampang gak tuk korang tonton...tp tuk korang dalami aper yg aku tempuhi dlm hidup aku selama nie...boleh di kira..dgn jari...hehehhe....sbb korang bukan aku...dan selama ini aku di nilai dari luaran @ hanya sekadar korang pandang dan suarakan aper yg terlintas kat otak kan?...but...gets to know me..its really hard...aper yg pasti..takkan samer aku ngan yg lain..takkan sama ....dlm diri aku...hanya aku yg tahu....!!!!

0 Luah La Aper yg Korang Rasa!!!!:

LETS COUNT